رایحه ی عفاف

این سایت فرهنگی اجتماعی می باشد.

این سایت فرهنگی اجتماعی می باشد.

آخرین نظرات
  • ۲۸ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۱۵ - ما شیعه ها
    احسنتم
نویسندگان

پرهیز از گناه

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹ ب.ظ


                

🔶در ایام جوانی، دختری رعنا و زیبا از بستگان، دلباخته من شد و سرانجام در خانه‌ای خلوت مرا به دام انداخت. با خود گفتم: «رجبعلی! خدا می‌تواند تو را خیلی امتحان کند، بیا یک بار تو خدا را امتحان کن! و از این حرام آماده و لذتبخش به خاطر خدا صرف نظر کن» سپس به خداوند عرضه داشتم:خدایا! من این گناه را برای تو ترک می‌کنم، تو هم مرا برای خودت تربیت کن.»

👈آنگاه دلیرانه همچون حضرت یوسف (علیه السلام) در برابر گناه مقاومت می‌کند و از آلوده شدن دامن به گناه اجتناب می‌ورزد و به سرعت از دام خطر می‌گریزد.

🔸 این کف نفس و پرهیز از گناه، موجب بصیرت و بینایی او می‌گردد. دیده برزخی او باز می‌شود و آن چه را که دیگران نمی‌دیدند و نمی‌شنیدند، می‌بیند و می‌شنود. به طوری که چون از خانه خود بیرون می‌آید، بعضی از افراد را به ‌صورت واقعی خود می‌بیند و برخی اسرار برای او کشف می‌شود.

🔸از جناب شیخ نقل شده‌است که فرمود:«روزی از چهار راه "مولوی" و از مسیر خیابان "سیروس" به چهار راه "گلوبندک" رفتم و برگشتم، فقط یک چهره آدم دیدم! »




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۳۰
زهرا ظهوری مقدم

نظرات  (۲)

۰۹ دی ۹۴ ، ۰۹:۳۵ حمید خاکزادی
با سلام و درود
مطالبتون خیلی زیباست
بنده مطالب شما رو دنبال میکنم خوشحال میشم شما هم مطالب وبلاگ بنده رو دنبال کنین
منتظرتون هستم
یا علی
پاسخ:
سلام ممنون.سپسگزارم
با افتخار دنبال میشوید.
۰۹ دی ۹۴ ، ۲۳:۱۵ محمدرضا فلاح
مفید واقع شد
ســـپـــاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی